Damian |
Wysłany: Śro 22:38, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
TomZi_88 napisał: | 2.5d padło lepiej 3.0d a benzyna 0d 2,8 w gore
i napewno sie cos znajdzie | nie zgodzę się że 2,5d to padło bo 3.0d to jest ten sam silnik tylko większa pojemność a osprzęt jest tak i sam więc nie wiem z czego wywnioskowałeś że 2,5d to padło jeździłeś z od ludzi to można bajek się dowiedzieć rożnych zapytaj tego co jeździ 2 lata takim samochodem z tym silnikiem wtedy się coś dowiesz . Może ci się pomieszało bo 2,5tds były wadliwe pompy i głowice pękały ogólnie wadliwa konstrukcja Jeśli ktoś spokojnie jeździ i dba to i tds ładnie pochodzi nie cierpię teori wyciągniętych z palca tu masz rozpiskę arek silników
525d[12] R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC, turbo wtrysk common rail 80,00 mm × 82,80 mm 17,5:1 162 KM (119 kW) przy 4000 obr/min 350 Nm przy 2000-2500 obr/min 8,9 s 219 km/h 6,7 l / 100 km
530d[13] R6 2,9 l (2926 cm³), DOHC, turbo wtrysk common rail 84,00 mm × 88,00 mm 17,5:1 184 KM (135 kW) przy 4000 obr/min 390 Nm przy 1750-3000 obr/min 8,0 s 225 km/h 7,2 l / 100 km
530d*[14] R6 2,9 l (2926 cm³), DOHC, turbo wtrysk common rail 84,00 mm × 88,00 mm 17,5:1 193 KM (142 kW) przy 4000 obr/min 410 Nm przy 1750-3000 obr/min 8,0 s 230 km/h 7,2 l / 100 km
525tds[15] R6 2,5 l (2496 cm³), DOHC, turbo pompa wtryskowa 80,00 mm × 82,80 mm 22,0:1 143 KM (105 kW) przy 4600 obr/min 280 Nm przy 2200 obr/min 10,4 s 211 km/h 8,1 l / 100 km |
|