www.bmwwyszkow.fora.pl
Klub BMW Wyszków
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.bmwwyszkow.fora.pl Strona Główna
->
Mechanika i Eksploatacja
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Powitalnia
Nasze Beemki
Techniczne
Zloty i spotkania
Giełda
Zrób to sam
Off top
Mechanika i Eksploatacja
Stylistyka
Historia Marki i Modeli BMW
Car audio
Sprzedam
Kupię
Oddam / Przyjme
Usługi!
Felgi i Opony
ShoutBox!
----------------
Chat
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
cichy77
Wysłany: Śro 22:55, 21 Maj 2014
Temat postu:
aku podmieniałem wcześniej
problem rozwiązany. była zwora z masą na pompkę z kierunkami. dzięki temu pompka nie miała odpowiedniego napięcia. mogło się to stać jak troszke mocniej pociągnąłem kostke do przycisku przeciwmgielnych. dziękuje bardzo za pomoc
radzik
Wysłany: Śro 22:15, 21 Maj 2014
Temat postu:
pierwsze co podepnij inny aku
ja ostatnio u siebie (co prawda m52b28) po podładowaniu aku zauważyłem loterię w działaniu immobilajzera... raz działa raz nie ;p
sebolx
Wysłany: Śro 16:52, 21 Maj 2014
Temat postu:
akumulator już masz dobry?
cichy77
Wysłany: Śro 8:37, 21 Maj 2014
Temat postu: m50b25 dusi sie nie pali, świecą się kierunki
Panowie, pomóżcie. Otóż zrobiłem swap z tds'a na m50. Wszystko cacy, odpalałem jeździłem. Byłem w momencie podłączania wiązki do klapy i lampek w podsufitce. Na koniec odpalałem auto, wszystko ok, podładowywałem aku bo słuchałem radia. Na drugi dzień odpalam, silnik się dusi, nie może wejść na obroty, coś takiego jakby paliwa brakowało. Ok, może już wyszło,kupiłem, zalałem, i dalej to samo. Przy kręceniu rozrusznikiem zaczynają się świecić kierunki(bardziej żażyć). Tak jakby prąd z wzbudzonego alternatora na nie szedł. Na zegarach mrużą się właśnie kierunki i kontrolka przeciwmgielnego. Wszystkie przekaźniki, sterowniki we wnętrzu wypinałem i odpalałem. Dalej tak samo chodzi, lub po prostu nie chce odpalić. Tak jak by brakowało paliwa. Tylko co znaczą te świecące kontrolki i kierunki?
Pomóżcie bo pomysłów brak...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin